Sound Advice Levertijden


Als u een bestelling plaatst wilt u deze uiteraard zo snel mogelijk in huis hebben. Hiervoor doen wij, bij elke bestelling, ons uiterste best om dit te realiseren. Wij beschikken (nog) niet over een eigen magazijn, maar maken gebruik van het magazijn van de imorteur van Klipsch in Nederland.

Om u een inzicht te geven in de levertijden van uw order hieronder wat nadere informatie.


Standaard levertijden
De standaard levertijd is doorgaans 3 werkdagen.
Dat betekend dat uw bestelling, onder normale omstandigheden, binnen 3 werkdagen bij u wordt afgeleverd.

Om u een indicatie te geven van wanneer u uw bestelling mag verwachten  hieronder een lijstje. Dit is slechts een indicatie, via ons order systeem wordt u steeds op de hoogte gehouden van de status van uw order. 

 
Besteld op Levering
Maandag Woensdag / Donderdag
Dinsdag Donderdag / Vrijdag
Woensdag Vrijdag / Zaterdag
Donderdag Maandag / Dinsdag
Vrijdag Dinsdag / Woensdag
Zaterdag Woensdag / Donderdag
Zondag Woensdag / Donderdag


Niet voorradig
Het kan voorkomen dat uw artikel niet op voorraad is. Wij zijn dan afhankelijk van de toelevering door Klipsch Europe aan de importeur. Hierdoor kunnen soms wat langere wachttijden ontstaan. Hoewel wij dit trachten te minimaliseren is dit niet te voorkomen.

Speciale bestellingen
Indien u speciale modellen, zoals bijvoorbeeld de speakers uit de Klipsch Heritage Series besteld, dan dient u rekening te houden met een levertijd van ten minste 6 weken. Dit is omdat deze speakers speciaal op klantorder worden vervaardigd wat enkele weken duurt voordat deze order klaar is en vanuit de USA naar Nederland is verzonden.

Verzenden
Uw order wordt door ons via DHLparcel verzonden. op de dag van verzending ontvangt u een melding via het order systeem waarin u ook een link aantreft naar een track & trace mogelijkheid om uw zending te monitoren. Zo weet u altijd waar uw zending zich bevind en kunt u een idee krijgen hoe laat de zending afgeleverd wordt.

Bijzondere situaties
We  staatn voor u klaar als zich een bijzondere situatie voordoet. U wilt bijvoorbeeld een order plaatsen die op of voor een bepaalde datum binnen moet zijn ? Neem dan voorafgaand aan de bestelling even telefonisch contact op met ons over de beschikbaarheid en de levertijd, dan komt u niet vor ongewenste verassingen te staan en kunt u, voordat u uw order plaatst, beslissen of u deze bij ons wilt plaatsen.

Let wel, mocht een artikel bij ons niet op voorraad staan, dan betekend dat eveneens dat de importeur dit artikel ook niet heeft staan en een andere leverancier, behoudens eigen voorraden, dit ook niet sneller zal kunnen leveren.
Mogen wij een cookie te plaatsen op uw computer om het shoppen op onze website een stuk makkelijker te maken ? Wees gerust, er worden geen persoonlijke gegevens opgeslagen.